Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
çok güzel ve öğretici bir başlık olmuş emeği geçenlere teşekkür ederim. muhtemelen artık özensiz ustalara ihtiyacımız kalmayacak. sibob ayarını ilk fırsatta deneyeceğim. yalnız videolarda bazı farklı değerler var, her motor için değişiyormu yoksa hemen hemen çoğu için aynımı sormak istedim, egzost subabıyla emme subab aralıkları mondial 150 cc lik scooterlar için ne olması gerekiyor ? 0.6 ya 0.25 mi yoksa dahamı farklı ? teşekkürler.
|
TA2ADN
Honda NC700 intgera Honda PCX 125 23.000 KM Regal Raptor 3000 KM Mondial 150 RE 40.000 KM ISTANBUL TOLGA AYDIN
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
teşekkürler kardeşim işime yarıyacağını umuyorum yarın ilk işim bunları uygulamak olacak malüm yaz geldi gibi artık tabanlarım ağrımaya başladı .umarım bu sıkışma ortadan kaybolurda bende tesisatı komple yakmamış olurum bide eksatrik zinciri ayarı nasıl olmalı ve önemlimidir saygılarımla tşklr
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Sente ve sibop ayarı Videosu İspanyolca anlarımlı Eyüp , bu videoyu dikkatlice izle.. Motorun nasıl ayarlandığını gösteriyor.. Egzantrik dişlisinin konumu ve kranka bağlı staör üzerindeki T işaretinin motor bloğundaki tırnak karşına olması gerekli.... Sente ve sibop ayarı Videosu İngilizce anlatımlı... |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Son Düzenleme: 05 Eyl 2016 11:52 yazan Ahmet Erşen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: kurtulus
|
|
özür dilerim sentil ayarı diye yanlış yazmışım piston ölü noktasından bahsetmiştim aslında
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
benim motord.da komprosor sorunu var fazla komprosorden sıkışma oluyo ve kablolar ısınarak zorla çalışıyo sentil ayarını biraz açıyorum bu kez,de komprosor yok gibi bişey oluyo ve motor çalışmıyo hava filtresini çıkarıp elimle karburator ağzını kağıyorum benzin geliyo fakat sesindende anlıyorumki ben çalışmıycam diyo her şeyi yaptım kanımca hani o üst ölü nokta hikayesi acaba benim motorda farklımı yada sentil ayarı biraz daha aşağıda olabilirmi yani pistonu az daha aşağıda bırakıp oyle denesem sonuç alabilirmiyim bunu deniycem fakat bilipte yapmak için bilgilerinize ihtiyacım var ..ilginize şimdiden tşkkr ederim
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Çok güzel bilgiler teşekkürler her iki Ahmet'e de. Forum yavaş yavaş okul gibi olmaya başladı, yakında sınavlar başlar bende soruları hazırlayayım bari
|
Cemal Dolunay
Piaggio X9 500 ABS İe İzmir B RH+
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|