Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Elinize sağlık scooter tamiri için bir şeyler yapabilenleri tebrik etmek lazım.
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: türkmen
|
|
Elinize sağlık
Paylaşım için teşekkürler.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Dosya Eki bulunamadıarkadaşlar,riske girmeden arka varyatörü balataları sökmek için kendime bir aparat yaptım,ben biraz abartıp fazla sağlam yaptım,daha zayıf malzemeden kendinizde yapabilirsiniz...(sağdaki ilk yaptığımdı,ama üst demiri zayıftı eğiliyordu) Dosya Eki bulunamadıbalataları söküp bakım yapmak için,segmanların sökülmesi gerekir,bunun için,tornavida veya bıçakla segmanları sökebilirsiniz,ancak segmanın formu bozulabilir,bu nedenle en ideal alet segman pensesidir,bu resimdeki segman pensesi sağolsun uzun yıllar bana arkadaşlık etti ama uçları kırıldı,atmaya kıyamadım ve yeni diş yaptım,kısaca anlatıyorum,pensenin kırılan uçlarını taşlayıp temizleyin,en öndeki açılıp kapanan ağzını,yan tutup size bakan 2 yüzünü 1mm kadar taşlayın,sebebide düz bir zemin olması için,daha sonra 2 mm çelik alyan anahtarından 2 adet 2 cm civarı parça kesin,ama önce ince bir taşlamayla kestiğiniz parçaların uçlarını yuvarlayın,pense ağzında taşlayarak yaptığınız düz zemine bu uçları ince ama sağlam naylon iple sıkıca sarın,karıştırılarak kullanılan çelik denilen yapıştırıcıyla sardığınız iplerin etrafını çelik yapıştırıcıyla sıvazlayın,bu yapıştırıcı bir müddet akışkanlığını devam ettirir arada bir çevirerek yapıştırıcının bir noktada birikmesini önleyin,takribi 24 saat sonra gile güle kullanın,ya da 25 lira verin yenisini alın,herkese kolay gelsin.. |
adnan TÜRKMEN
MONDİAL re 150-2008 İZMİR / gaziemir
Son Düzenleme: 28 Eki 2014 23:11 yazan türkmen. Sebep: bilgi vermek için
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Ahmet Erşen, mahmut
|